انواع تشک

بهترین تشک رویا کدام است؟

چگونه بهترین تشک رویا را بشناسیم؟

همواره پاسخ به این سوال که بهترین تشک رویا کدام است از مهم مواردی است که پیش از انتخاب تشک رویا باید به آن پاسخ داد. اولترا، بونل، مدیکال از اصلی ترین مدل ‌های این شرکت‌ هستند. هر کدام از آن ها چندین نوع تشک را، با تغییرات ساختاری جزئی در بر می گیرند. هرکدام از آنها عملکرد خاص خودشان را دارند. از نظر شما بهترین تشک رویا کدام است؟ پس لازم است خصلت آنها با یکدیگر مقایسه شود. تا ویژگی تشک خوب مشخص شود.

 

بهترین تشک رویا کدام است؟

تشک رویا اولترا پلاس و تشک رویا مدیکال پلاس بهترین تشک های رویا هستند. تشک اولترا پلاس از نوع طبی فنری با فنربندی منفصل میباشد. همچنین تشک مدیکال پلاس از نوع ارتوپدیک بدون فنر میباشد. در زمان خرید تشک در صورتی که به تشک های بدون فنر علاقمند هستید میتوانید تشک مدیکال پلاس که بهترین تشک طبی رویا است خریداری کنید.

دلیل برتری این تشک ها نسبت به سایر مدل ها عبارت است از:

  • گارانتی بیشتر
  • ضخامت فوم بیشتر
  • کیفیت فوم بهتر و با چگالی بیشتر

مطالب مرتبط: پرفروش ترین تشک رویا

از تشک طبی رویا چه می‌دانیم؟

در واقع به تشکی طبی می گویند که، مبنای اسکلت آنها توسط اسفنج، با درجه سختی بالا و تخصصی تشکیل شده باشد. در تولیدات رویا نیز اساس تولید همین است، پس تولیداتی با کیفیت با همین ویژگی گفته شده، به بازار عرضه می کنند.

برخلاف تصور های غلط در گذشته، این نوع تشک فقط مخصوص افرادی، با عارضه و مشکلات دیسکی و آرتروزی نیست. البته که برای این افراد بسیار مفید است.
در واقع زمانی کاربرد مفید خواهند داشت که به عنوان یک عاملی برای پیگیری باشد. به این ترتیب میتوان با استفاده کردن از تشک رویا مدیکال، از بیماری و عوارض آن جلوگیری کرد.

بنابر این خرید و انتخاب تشک طبی از برند رویا، از بروز درد مفاصل و استخوان‌ها پیشگیری می کند. در واقع این خرید در سالمندان جنبه آرامش و در جوانان جنبه پیشگیری را خواهد داشت.

 

تشک رویا اولترا

تشک های اولترا رویا از نوع طبی فنری با فنر بندی منفصل هستند. در میان تشک های سری اولترا رویا بهترین تشک مدل اولترا پلاس و اولترا ۱ میباشد. تشک اولترا پلاس با دارای ۹ سال گارانتی و تشک اولترا ۱ دارای ۸ سال گارانتی میباشد.

 

تشک رویا بونل

اگر به دنبال تشک با قیمت اقتصادی هستید، بهترین تشک رویا تشک رویا بونل ۱ میباشد. این تشک با ۲۶ سانتی متر ارتفاع دارای ۶ سال گارانتی شرکت رویا میباشد. در نظر داشته باشید که تشک های سری بونل رویا از نوع فنر متصل میباشد و در تشک های دونفره انتقال حرکت طرف مقابل منتقل خواهد شد.

تشک مدیکال

افرادی وجود دارند که بستر فنری را نمی پسندند، به طوری که روی آن احساس راحتی نمی کنند. به عقیده این افراد، تشک رویا مدیکال بهترین تشک رویا است‌. این یک نمونه طبی بوده که در دستور کار پزشکان ارتوپد قرار مگیرد. دارای سطحی سخت و سفت هستند. دلیل این سختی، استفاده از لایه‌ های اسفنجی با تراکم بالا است. در میان تشک های سری مدیکال، مدل های مدیکال پلاس و مدیکال ۱ بهترین تشک طبی رویا هستند.

تشک رویا اولترا بهتر است یا بونل

به طور کلی تشک رویا اولترا از تشک بونل رویا بهتر میباشد. فنر تشک های بونل رویا توانایی ممانعت کردن از ارتعاشات را ندارد و آن را به سطح منتقل می کند. از طرفی این تشک های بسیار نرم هستند و حالت فنری تشک برای بسیاری افراد لذت بخش میباشد. در مقابل تشک های اولترا رویا ارتعاشات را منتقل نمیکند و خوابی آرام را در زمان خواب تجربه خواهید کرد.

بهترین تشک رویا کدام است

مدل مناسب خوشخواب رویا

به طور کلی با انواع تشک رویا آشنا شدیم. هر کدام به طور جداگانه و با توجه به شرایط هر فرد میتواند بهترین تشک باشد. بستگی دارد گزینش را بر چه پایه و اساسی قرار بدهید. بهترین تشک برای هر فرد به موارد زیر بستگی دارد:

  • سلیقه خواب
  • قدرت خرید
  • نیاز به تشک طبی یا درمانی
  • میزان انعطاف سطح تشک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *