انواع تشک

تفاوت تشک رویا و رویال

تفاوت تشک رویا و رویال

مقایسه برند های تشک رویا و رویال

اگر به قصد خرید یک تشک مناسب به بازار بروید، قطعا نام تشک رویا و تشک رویال به گوشتان خواهد خورد و میخواهید بدانید که تفاوت تشک رویا و رویال چیست. این دو تشک جزو پرفروش ترین تشک های بازار می‌باشند و در اکثر فروشگاه‌ها موجود هستند. تشک‌های رویا و رویال در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌هایی هستند.

اولین نکته که برای مشخص شدن تفاوت تشک رویا و رویال باید بدانید، این است که تشک رویال توسط چندین شرکت با این نام تولید می‌شود. برندهای گوناگونی هستند که تشک‌های متنوعی را با نام رویال مانند رویال آسایش، رویال اصل، رویال آرامش و … روانه بازار می‌کنند، به همین دلیل ممکن است تشک رویال معرفی شده در یک فروشگاه با تشک رویال فروشگاهی دیگر تفاوت داشته باشد. برای خرید یک تشک رویال با کیفیت و اصل باید از خصوصیات تشک‌ها مطلع باشید و همچنین خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. اما تشک رویا توسط یک شرکت تولید می‌شود و برند آن به ثبت رسیده است.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر میزان راحتی

راحتی تشک یکی از مهمترین ویژگی‌های آن می باشد. تفاوت تشک رویا و رویال در میزان راحتی آنچنان زیاد نیست و تقریبا می‌توان گفت هردو تشک به یک اندازه از راحتی مناسبی برخوردارند. این تشک ها دارای درجات سفتی و نرمی گوناگونی هستند که برای افراد مختلف با وزن، حالت بدن، نوع خواب و مشکلات ستون فقرات گوناگون، مناسب می‌باشند.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر ابعاد و اندازه

طول و عرض تمامی تشک ها استاندارد میباشد و تشک های یک نفره با ابعاد ۲۰۰×۹۰ ،‌ ۲۰۰×۱۰۰ و ۲۰۰×۱۲۰ میباشند. همچنین تشک های دونفره در ابعاد ۲۰۰×۱۴۰ ،۲۰۰×۱۶۰ ،۲۰۰×۱۸۰ و ۲۰۰×۲۰۰ به فروش میرسند.

تفاوت اصلی تشک های رویا و رویال در ارتفاع تشک ها میباشد که این ارتفاع به مدل و نوع فوم و فنر بندی تشک بستگی دارد.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر گارانتی

تشک رویا یک شرکت رسمی و واحد میباشد و تمامی تشک های برند رویا دارای گارانتی معتبر رویا میباشند. اما تشک رویال توسط شرکت های مختلفی تولید شده و هر شرکت به صورت اختصاصی تشک رویال را گارانتی کرده است. نکته مهم در خرید تشک رویال توجه به اعتبار شرکتی است که از آن تشک را تهیه میکنید.

تفاوت تشک رویا و رویال از نظر تنوع محصولات

رویا یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای ثبت شده در زمینه تولید تشک و دیگر کالاهای خواب مانند تشک مسافرتی، بالش، باکس هتلی، محافظ تشک و … می‌باشد. تشک رویا با تنوع محصول بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب و گارانتی جزو تشک‌های محبوب و پرطرفدار بازار محسوب می‌شود و افراد زیادی این تشک را برای داشتن خوابی راحت و آرامش بخش تهیه می‌کنند. تشک‌های رویا موجود در بازار شامل سه دسته می‌شوند که هرکدام از آنها ویژگی‌هایی دارند و می‌توانند پس از یک روز خسته کننده، خوابی عمیق و آرام فراهم کنند.

تشک رویا بهتر است یا رویال

به طور کلی تشک رویال در میان مردم طرفداران بیشتری دارد. اما هر دو برند رویا و رویال با کیفیت و معتبر هستند. مهم ترین عامل در تعیین تشک بهتر،‌ انطباق تشک با آناتومی بدن ما میباشد. در زمان خرید تشک بهتر است با خوابیدن بر روی تشک مد نظر آن را تست کنید تا تشک برای وزن شما مناسب باشد.

خرید تشک رویا و رویال

پس از اینکه تفاوت تشک رویا و رویال را متوجه شدید و قصد خرید یکی از این دو برند را داشتید، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های تشک و کالای خواب مجموعه گرم و نرم می‌باشد. با مراجعه به سایت ما می‌توانید انواع تشک‌های رویا و رویال را با اطلاعات و جزئیات دقیق مشاهده نموده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برای داشتن خریدی راحت، ما در سایت گرم و نرم امکان خرید از راه دور به صورت اینترنتی را نیز برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده‌ایم.

حتما بخوانید: پر فروش ترین تشک رویا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *